Monday, September 21, 2009

Berlebaran Dengan Sederhana

Salam

Selepas sholat Idul Fitri saya bersama istri terus pergi ke rumah paman ( adik-adik Almarhum Bapak )yang ada di Kampung Pandan

Selepas raya dari rumah Paman terus pulang kerumah,karena sudah di telpon teman-teman yang ingin lebaran ke rumah.

Selepas magrib anak angkat bersama suaminya dan anak-anaknya serta teman-temannya datang ke rumah berhari raya.

Menjelang isyak adik saya yang perempuna bersama dengan suaminya dan adik ipar datang.Suasana hari raya tahun ini saya sambut dengan sederhana saja,walau bagai manapun agak meria.

Pada lebaran kedua saya bersama istri mengunjungi adik sepupu yang sedang sakit,selepas itu berkunjung ke rumah teman ,yaitu Sakdallah.Mohon maaf pada teman-teman yang tidak sempat saya kunjungi.

No comments: