Saturday, August 1, 2009

Hari Ulang Tahun Yang Ke Empat Puluh Tiga (43)

Salam

Hari ini Sabtu 1/8/09 adalah hari ulang tahun yang 43 ,semuga apa yang telah saya lakukan selama 43 tahun jadi asimat serta amal ibada untuk sangu ke alam akhirat nanti.Semuga di terima oleh Allah dan di tulis sebagai tulisan yang baik di buku lapor.


Dan saya juga berharap dalam tahun-tahun mendatang dapat meningkatkan prestasi kehidupan di alam fanak ini.

Kehidupan di duni ini hanyalah sementara ,kalau tuhan sudah menghendaki pergi ke tempat asalnya saya akan pergi juga.Dalam dunia ini tidak ada yang kekal ,Illah Allah Yang akan kekal abadan-abadan.

Ya ,Tuhan berilah hambanya yang kerdil ini untuk tetap mengingatimu dan tetap patu dengan perintahnya ya Tuhanku.

Hambamu yang daif ini mohon diberi kesabaran ,ke imanan dan di jadi hamba yang selalau bersyukur kepada pemberianmu dan ketentuan mu Ya Allah.

Ya Allah berikanlah kekuatan untuk meneruskan hidup di alam fanak ini,berikanlah kekuatan dalam apa jua yang akan di laksanakan di alam ini Ya Tuhanku...

Terima Kasih Allah , engkau telah memberi umur sampai 43 tahu,dalam keadan sehat walafiat dan memberika rejeki yang banyak kepada hambanya ini .

Ya Tuhanku jadikanlah hamba yang kerdil ini selalau berbakti ke pada ibuku,saudara-saudaraku dan juga sesama hambamu yang memerlukan pertolongan dariku Ya Allah.

Ya Tuhanku terimalah doa hambamu yang kerdil ini,hamba yang banyak dosa kepadamu Ya Allah,semuga hambamu ini di jadikan ummat Muhammad SAW yang selalu patu dan selalau ikut petunjuknya,Berdasarkan Alqur'an dan Hadis. Amin-Amin Allah Humma Amin

3 comments:

MJD said...

Selamat Ulang Tahun...semoga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik dan rezeki yang berkat....;-)

Epung said...

Teriam Kasih Ucapnya...semuga sama-sama di panjangkan umur

Epung said...

Teriam Kasih Ucapnya...semuga sama-sama di panjangkan umur